viernes, 7 de junio de 2013

Inaugurada la Mostra d'Humor Gràfic Caragoler


L’humorista gràfic de Berga Jaume Capdevila, conegut artísticament com KAP, ha inaugurat aquesta tarda l’exposició del VI Concurs d’Humor Gràfic Caragoler a la sala Manolo Calpe de la Fecoll. 
La mostra està formada per les cinquanta millors obres presentades al concurs d’enguany i forma part de Caricart 2013, una iniciativa que arriba ja a la tercera edició i que inclou activitats, exposicions, ponències, taules rodones o tallers relacionats amb l’humor gràfic que se celebren entre Barcelona i Lleida. Kap ha visitat l’exposició aprofitant la seva presència a la capital del Segrià amb motiu d’una xerrada sobre la sàtira política que va representar la revista Cu-Cut! entre el 1902 i el 1912. 
A la inauguració hi ha assistit també el vicepresident de la Fecoll, Ferran Perdix; el coordinador de La Quera, Ermengol Tolsà i el president d’Humoràlia, Marçal Abella i el coordinador d'exposicións, Josep Maria Maya. La mostra de les obres del concurs d’humor gràfic caragoler, que inclou la vinyeta guanyadora dels bascos Asier i Javier, romandrà oberta fins al 31 de juliol en horari de 9 a 13h i de 17 a 20h. 

El humorista gráfico de Berga Jaume *Capdevila, conocido artísticamente como *KAP, inauguró la exposición del VI Concurso d’Humor Gráfico *Caragoler a la sala Manolo *Calpe de la *Fecoll.

La muestra está formada por las cincuenta mejores obras presentadas al concurso de este año y forma parte de *Caricart 2013, una iniciativa que llega ya a la tercera edición y que incluye actividades, exposiciones, ponencias, mesas redondas o talleres relacionados con el humor gráfico, que se celebran entre Barcelona y Lleida. *Kap ha visitado l’exposición aprovechando su presencia a la capital del Segrià con motivo d’una charla sobre la sátira política que representó la revista Cu-*Cut! entre el 1902 y el 1912

. A la inauguración ha asistido también el vicepresidente de la *Fecoll, Ferran *Perdix; el coordinador de La *Quera, *Ermengol *Tolsà y el presidente d’*Humoràlia, *Marçal Abeja y el coordinador de *exposicións, Josep Maria Maya. La muestra de las obras del concurso d’humor gráfico *caragoler, que incluye la viñeta ganadora de los vascos *Asier y Javier, permanecerá abierta hasta el 31 de julio en horario de 9 a 13h y de 17 a 20h. 

No hay comentarios: